אמיר המנעולן שכפול שלט לרכב בנתניה אמיר המנעולן פורץ מנעולים בנתניה 24 7

שכפול שלט לרכב בנתניה – אמיר המנעולן

ראשית כל חשוב לזכור ששכפול שלט לרכב בנתניה מבעוד מועד לא רק יציל אתכם במקרה של אובדן שלט היחיד לרכב אלא שהוא גם יותר זול משחזור שלט. שכפול שלט לרכב זול יותר משחזור שלט. פרט לכך תמיד טוב שיש שלט רזרבי לכל צרה ולא רבים עושים זאת, במיוחד כאשר מדובר בשלט רכב יקר שעולה כסף לשכפל אותו אך כאמור, חכם וזול יותר לשכפל מראש מאשר אחר כך להזמין מנעולן שיאלץ לשחזר את השלט ותצטרכו לשלם יותר.

סוגי מפתחות לרכב – תיקון שלט לרכב בנתניה – אמיר המנעולן

פורץ רכבים או מנעולן יכולים לשכפל או לשחזר כל סוג מפתח קיים עבורכם במקרה הצורך. הנה כמה סוגי מפתחות שונים הקיימים היום לרכב:

מפתח מברזל – המפתח השמיש והנפוץ ביותר כמעט בכל הרכבים. מפתח העשוי ברזל משונן ושכפול שלו ייעשה בדיוק כמו שכפול מפתח לבית או כל מפתח אחר אצל משכפל מפתחות שיחרוט את צורת המפתח בדיוק כמו המפתח המקורי הבעיה שצריך בשביל זה את המפתח המקורי…

מפתח חכם – במפתחות חכמים לרכב בכלל לא צריך להכניס את המפתח לסוויץ על מנת להתניע. מפתח חכם יניע בלחיצת כפתור דרך מערכת המחשב של הרכב שקוראת את פעולת הליצה ומניע את הרכב. שכפול והפעלה של מפתח חכם במקרה של אובדן או תקלה מורכב ויקר יותר אך גם אותו יכול פורץ רכבים ומנעולן מקצועי לבצע לע ידי התחברות עם מחשב למחשב רכב. כמו כן יש ברוב הרכבים עם מפתח חכם מפתח רזרבי מברזל רגיל שניתן להשתמש בו במקרה חירום.

מפתח מחובר לאימובילייזר וקוד – שיטה נפוצה שבה המפתח המוכנס לסוויץ שולח קוד לאימובילייזר ומשחרר את אפשרות ההתנעה. באיבוד או תקלה במפתח זה יש צורך לקודד את השבב הקיים בתוך המפתח על מנת שיוכל להתחבר למערכת האימובילייזר כמוש צריך ולאפשר את התנעת הרכב.

מפתח שלט לרכב – במקרה בו יש צורך ניתן להעתיק את קוד ההפעלה בשלט אחד לשלט שני, השלט החדש והמשוכפל.

שכפול שלט לרכב בנתניה – אמיר המנעולן

קיימים גם מפתחות שלא ניתן לשכפל אותם כגון מפתחות כרטיס לרכב, מפתחות בצורת מלבן שטוח בגודל כרטיס אשראי פחות או יותר, יותר עבה. גם מפתח זה ניתן לשכפל בעזרת מנעולן או פורץ רכבים מורשה. עלות שכפול המפתחות משתנה ונעה בין כ-200 שקלים עד 1000 שקלים במפתחות מסוימים כאשר חלה תקלה מורכבת יותר גם במחשב הרכב.

אמיר המנעולן – תיקון שלט לרכב בנתניה

צריכים שירות שכפול שלט לרכב בנתניה? הזמינו את אמיר המנעולן ותקבלו שירות מהיר ומקצועי לכל תיקון שלט לרכב בנתניה מכל סוג. טוב לדעת שבמקרה של אובדן מפתח חכם או חלילה גניבה, ניתן לשכפל את המפתח כך שאם המפתח המקורי ימצא או ינסה להיות מופעל על ידי הגנב, הוא לא יהיה אפקטיבי שכן המפתח החדש יקודד בהתאם למחשבה עם קוד חדש. בכל מקרה בקשו מהמנעולן שיעשה את השכפול דרך מחשב הרכב על מנת להגיע לתוצאה זאת ולא לאפשר לכך שהמפתח הישן יהיה פעיל.

פורץ רכבים – אמיר המנעולן – שכפול שלט לרכב בנתניה

אמיר המנעולן מבצע שכפול שלט לרכב בנתניה מכל סוג: מפתח ישן, מפתח חדש, מפתח חכם, מפתח עם שלט ומפתח ושלט משולב. כל סוגי המפתחות וכל סוגי הנעילות לכל הרכבים הקיימים של מיטה היצרנים והבחרות בישראל כולל רכבים פרטיים ומסחריים, רכבים בעלי גיר רגיל או אכבים אוטומטיים

אמיר המנעולן – שכפול שלט לרכב בנתניה

שכפול שלט לרכב בנתניה במחיר הוגן לכל סוגי הרכב על ידי מנעולן מקצועי שיכול להגיע אליכם בכל מקום באזור נתניה ולסייע לכם לפרוץ לרכב. יש להראות אישור אכן מדובר ברכב שלכם כמובן למען הסר ספק וביצוע עבודה חוקית לחלוטין.

שירותי פריצה לרכב נוספים של אמיר המנעולן: תיקון סוויץ לרכב, החלפת סוויץ לרכב, פריצת מנעול הגה, שחזור שלט ושכפול שלט לרכב, מפתח לרכב מכל סוג ועוד. חייגו עכשיו לפרטים נוספים ומידע על שכפול שלט לרכב, פריצה לרכב וכדומה באזור נתניה והסביבה כולל מחירים, זמן הגעה ועוד.

פורץ רכבים באזור נתניה – אמיר המנעולן

שכפול מפתח חכם לרכב נעשה על ידי העתקת הנתונים בין המפתחות, הישן לחדש. במקרה שלאובדן או גניבת מפתח יד צורך לשחזר מפתח חדש דבר שעלול לעלות יותר. זמן העבודה לא ארוך וניתן לשכפל מפתח גם עם שלט בזמן קצר של עד שעה בדרך כלל. במקרה של רכב שנפרץ חשוב גם עבור הביטוח לטפל ברכב בהקדם ולא להשאיר את הרכב ללילה פתוח באמצע שום מקום או ברחוב. מצד שני הבאת הרכב למוסך יכולה לעלות הרבה כסף וגם לקחת הרבה יותר זמן. זו הסיבה שהזמנת מנעולן עד אליכם היא הדרך הטובה והזולה ביותר לטפל בכל בעיה ברכב הקשורה למנעול הרכב, פריצה לרכב וכדומה.

אמיר המנעולן ישמח לסייע לכם גם טלפונית לפני הגעה למקום בו הרכב נמצא ואולי לפתור לכם את הבעיה ללא צורך בהזמנת השירות וללא עלות. חייגו עכשיו לקבלת טיפים ומידע נוסף שיכול לעזור לכם לצאת מהמצב בכוחות עצמכם ולחסוך את הזמנת המנעולן. במקרים בהם אין באפשרותכם לעשות זאת לבדכם, אמיר המנעולן יגיע בהקדם האפשרי ויסייע לכם כמיטב יכולתו בכל שעה במהלך היום או הלילה, 24 שעות ביממה.

הזמינו מנעולן מקצועי בלבד לפריצת הרכב או הבית שלכם

מומלץ לבדוק האם המנעולן שאתם מזמינים בעל ניסיון והאם הוא נשמע לכם אמין בטלפון ויכול לטפל בבעיה. פריצה לרכב או לבית חייבת את אמון שני הצדדים שכן גם הלקוח וגם המנעולן צריכים להראות אישור כלשהוא על כך שהנכס או הרכב של מזמין השירות ובמקרה של המנעולן יש לקבל את הרושם שמדובר בבעל מקצוע רציני ולא חלטוריסט. אנו בטוחים שמגלישה באתר של אמיר המנעולן תקבלו את הרושם הנכון גביי מידת הרצינות והמיומנות של אמיר המנעולן.

שירותי פריצה ומנעולנות נוספים של אמיר המנעולן הם: שכפול שלט לרכב, שחזור מפתחות, פריצה לבית ולמשרד, תיקון והחלפה של כל דלתות הבית כולל דלתות רב בריח ודלתות עם מנעולי מולטילוק, תיקון והחלפת צילינדר לרכב ולדלת כניסה בבית, תיקון והחלפת מנעול למחסן, פריצה לכספות וכל שאר שירותי הפריצה הקיימים, הכול במחירים הוגנים, שירות אישי ומקצועי, אמינות וזמינות מידית לביצוע כל סוגי עבודות המנעולנות שאתם צריכים מעכשיו לעכשיו.

חייגו לקבלת שירות ומידע נוסף לרבות מחירים, זמן הגעה וייעוץ מקצועי בטלפון שיכול לחסוך לכם את ההגעה עם טיפים והכוונה פשוטים דרך הטלפון.

זקוקים לשכפול שלט לרכב אך יש לכם שאלות לפני? השאירו פרטים באתר עם כל שאלה ושמרו את מספר הטלפון של אמיר המנעולן כל מקרה חירום בתקווה שלא תצטרכו להשתמש בו אף פעם, אבל אם כן תהיו בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר עבור רכבכם או הבית שלכם, על כל צרה שלא טובה. להתראות ובהצלחה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן