קידוד שלט לרכב בנתניה אמיר המנעולן פורץ מנעולים בנתניה 24 7

קידוד שלט לרכב בנתניה – כל מה שחשוב שתכירו על הליך הקידוד

אנשים רבים מתבלבלים בין הליך קידוד שלט לרכב לבין הליך שכפולו. על מנת לעשות קצת סדר בכל הבלאגן, חשוב להדגיש כי שכפול שלט לרכב כולל קידוד הקוד הקיים בשלט בתולי נוסף בכדי לאפשר את פתיחת הרכב ונעילתו על ידי שני שלטים, ואילו הליך קידוד שלט לרכב בנתניה כולל את ביטול הקוד הישן, וקידוד קוד חדש בשלט ובמחשב הרכב. אך עוד לפני שנעסוק בכל הפרטים הטכניים של הליך הקידוד, כדאי שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים בהליך זה.

מנעולן רכב מקצועי ידע להעניק שירותי קידוד ושכפול שלט לרכב

מנעולן רכב בנתניה אשר מקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות מעת לעת, ידע להעניק לכם שירות מקצועי לקידוד שלט לרכב בנתניה. בניגוד למקובל לחשוב, מנעולן רכב אינו עוסק אך ורק בפריצות רכבים נעולים, אלא גם נותן עוד לא מעט שירותים נלווים. בין כלל השירותים הנלווים הנפוצים ביותר תוכלו למצוא גם את שירותי הקידוד בהם בוחרים לא מעט אנשים משלל סיבות שונות.

איבדתם את שלט הרכב? הליך קידוד שלט לרכב בנתניה יכול להתאים לכם

הסיבה השכיחה ביותר היא איבוד שלט הרכב. אנשים המאבדים את שלט הרכב שלהם חוששים שהוא יגיע לידיים עויינות ולכן בוחרים בהליל קידוד שלט לרכב בנתניה. הליך זה בעצם מונע מהשלט הישן את היכולת לפתוח ולנעול את הרכב כך שהשלט החדש הוא הבלעדי שיכול לעשות זאת.

רכשתם רכב יד 2 ורוצים לוודא שהשלט לא שוכפל? בעזרת הקידוד תוכלו לבטל את יעילות השלט הקודם

סיבה נוספת לכך היא רכישת רכב יד שניה. רבים בוחרים בהליך קידוד שלט לרכב בכדי לוודא כי הבעלים הקודמים של הרכב לא שכפלו את השלט וכעת מחזיקים בשלט נוסף שיכול לפתוח את רכבם. כפי שציינו מעלה, קיים הבדל משמעותי בין הליך קידוד שלט לרכב בנתניה לבין הליך שכפולו כך ששכפול שלט מאפשר את פתיחת ונעילת הרכב משני שלטים שונים העושים שימוש בקוד זהה.

הקידוד שלט לרכב בנתניה – הליך שמצריך הסמכה מקצועית ואישור יצרניות הרכבים

כך או כך, חשוב לדעת כי אמיר המנעולן אשר עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר למתן שירות מיטבי עבור לקוחותיו, ידע להעניק לכם שירות מקצועי הן להליך שכפול המפתח והן להליך קידוד שלט לרכב בנתניה. הליך השכפול מצריך שלט בתולי בו יוטמע הקוד שעליו לשדר לרכב, שלט מקורי ממנו ניתן לשכפל את הקוד וכמובן מערכות מחשוב מתקדמות לביצוע המלאכה. אין כל צורך בשימוש במערכת האבטחה של הרכב, שכן לא נעשה בה שום שינוי. הרכב ימשיך לקלוט את אותו קוד בדיוק אליו הורגל כבר מהשלט המקורי.

ההבדל המשמעותי בין הליך קידוד שלט לבין הליך שכפולו

לעומת זאת, הליך קידוד שלט לרכב בנתניה מצריך שימוש בשלט בתולי וכן במערכת האבטחה של הרכב. כפי שציינו מעלה, הליך קידוד שלט לרכב בנתניה כולל את שינוי הקוד הישן בכדי לוודא כי השלט הקודם לא יצליח לפתוח ולנעול את הרכב. הליך זה נחשב מסובך יותר והוא מצריך ממנעולן רכב בנתניה לעבור הסמכה ולקבל אישור מיצרני הרכב בכדי להעניק שירותי קידוד שלט לרכב בנתניה עבור כלל לקוחותיו.

מערכות אבטחה מתקדמות – הקשר בין שלט הרכב שלכם לבין מערכת אימובילייזר

השינויים הרבים שחלים בכל עולם מנעולנות הרכב וכן כניסתן של מערכות אבטחה מתקדמות כמו מערכת אימובילייזר, מחייבים כל מנעולן רכב בנתניה לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה וליישר קו עם קידמת האבטחה על מנת שידע להעניק את השירות הטוב והמקצועי עבור לקוחותיו. אמיר המנעולן מכיר היטב את כל מערכות האבטחה המתקדמות לרבות את מערכת האימובילייזר שעלולה לייצר לא מעט תקלות במידה ולא עובדים נכון. מערכת אימובילייזר היא מערכת אבטחה מתקדמת המשולבת בכל הרכבים החדשים. מערכת זו נועדה בכדי למנוע גניבות רכבים ואכן מתאריך שילובה ברכבים החדשים חלה ירידה של עשרות אחוזים בכמות גניבות הרכבים.

שבב מיוחד המונע עשרות אחוזים מניסיונות הגניבה

מערכת אימובילייזר כוללת שבב מיוחד המותקן בשלט הרכב שלכם ומשדר קוד למחשב הרכב בהיותו קרוב. ללא שידור הקוד, מערכת האבטחה המתקדמת תדע להשבית את כל פעילות מנוע הרכב ואף תודיע לחברות אבטחה על ניסיון גניבה. מערכת זו בעצם מונעת מפורץ רכבים עויין למטרות גניבה להצליח לנוע עם הרכב, כל עוד השלט המקורי לא נמצא בידו. גם לאחר הצלחתו להתגבר על מנעולי הרכב, הוא פשוט לא יצליח לנוע. לכן, קיימת חשיבות רבה לקידוד נכון של שלטי הרכבים בכדי למנוע תקלות מיותרות של מערכות אבטחה שונות ומתקדמות.

אמיר המנעולן עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר להשלמת הליך קידוד שלט לרכב בנתניה בהצלחה

אמיר המנעולן עבר הסמכה מקצועית לקידוד נכון של שלטי רכבים וכן מחזיק בכל האישורים הנדרשים על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מנעולן רכב בנתניה שאינו מחזיק בכלל האישורים או אינו עבר הסמכה מקצועית ויודע בדיוק מה עליו לעשות בכדי להשלים את המלאכה בהצלחה, עלול לגרום לבלבול גדול של מערכות האבטחה אשר לא ידעו לזהות את קוד השלט החדש ויחשדו בבעל הרכב כגנב. משמעות הדבר היא השבתת מערכות המנוע של הרכב ואף נעילתו לזמן מה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן