קידוד מפתח לרכב אמיר המנעולן פורץ מנעולים בנתניה 24 7

קידוד מפתח לרכב בכל מקום, הפרטים המלאים

קידוד מפתח לרכב היא לא פעולה של שכפול מפתח לא שגרתי. מדובר לא סתם על שכפול מפתח טכני המוכר לנו במקרים של שכפול מפתח לבית, אלא על קידוד מפתח לרכב הנוגע בעקרונות של קידוד שלט לרכב המתייחס למבנה החשמלי של המכשיר, על הרכבה מחדש של המערכת המפעילה את הרכב ועוד. קידוד מפתח לרכב יכול להיות תהליך נוח בהרבה מזה שחשבתם.

פעמים רבות חל בלבול בנוגע לתפקידו של פורץ רכבים מקצועי. שכן רבים סבורים כי פורץ רכבים הוא זה שתפקידו רק לפתוח את דלת הרכב במידה ויש תקלה זו או אחרת. אלא, שתפקידו של פורץ רכבים לא מסתיים רק בפתיחה של דלת הרכב במקרה של תקלה. אנחנו מדברים לא פעם על מתן סיוע דחוף, כזה אותו ניתן לעשות בשטח, רגע לפני שפונים למוסך מורשה. קידוד מפתח לרכב היא פעולה שעלולה כמובן להגיע למוסך מורשה אבל לא תמיד אכן חייבת להיעשות שם. לא פעם, מנעולן לרכב, איש מקצוע מיומן, יכול לבצע את פעולת השכפול של המפתח במידת הצורך ולחסוך לכם זמן רב וכסף. על מנת שתכירו גם אתם את הנושא מקרוב, אני, אמיר המנעולן, בחרתי לשתף במעט מידע מקצועי אותו אספתי לאורך שנותיי במקצוע. מוזמנים להמשיך לקרוא.

מה המשמעות של קידוד מפתח לרכב

אתם וודאי עלולים לשאול מדוע קידוד מפתח לרכב הוא תהליך מורכב יותר משכפול מפתח פשוט ורגיל. התשובה לכך מורכב והיא מתחילה בבירור אותו יש לעשות בנוגע להבדלים העומדים בין מנגנון נעילה מכני רגיל, כזה שאנחנו מכירים בכל בית כמעט, לעומת מנעול לרכב, מנעול חשמלי, המבוסס על הקשר שבין המפתח לדלת.

קידוד שלט לרכב הוא תהליך שצריך למעשה לשחזר את הקשר שיש בין המפתח לדלת הרכב. בכל פעם, כאשר אנחנו לוחצים על שלט הרכב שלנו, אנחנו מפעילים קשר הטמון בתוך הדלת והמפתח, מה שכמובן מאפשר פתיחה של הרכב. קידוד מפתח לרכב הוא תהליך שנעשה לרוב לאחר פרק זמן מסוים, כאשר מנגנוני הנעילה של הרכב שחוקים ויש לאפשר חיבור מחודש בין המפתח לדלת.

כאמור, לא פעם, רבים חושבים כי יש לפנות למוסך מורשה במקרה בו יש לבצע קידוד שלט לרכב. אבל האמת היא שזה לא חייב להיות ככה. מנעולן לרכב, איש מקצוע מיומן, יכול להיות לעזר בנקודת הזמן הזו ולתת לכם שירות מהיר, זמין, במחירים נוחים בהרבה בכל נושא כמו קידוד מפתחות, תיקון סוויץ או שחזור מפתחות לרכב, מה שיאפשר לכם להימנע מהגעה למוסך ועמידה מתישה בתור שאינו נגמר.

מה תהליך העבודה של פורץ רכבים מקצועי

מטבע הדברים קידוד מפתח לרכב היא פעולה אחת מיני רבות שעושה פורץ רכבים מקצועי. קידוד מפתח לרכב הוא אמנם הנושא בו אנו עוסקים במאמר הזה, אבל, על מנת שנוכל להבין את העבודה של פורץ מנעולים מוסמך, עלינו להבין איך הוא פועל בכל מקרה, גם כאשר לא מדובר על קידוד מפתח לרכב.

השלב הראשון, בירור הבעיה:  עקב אכילס מוכר הוא הרגע בו הלקוח מתקשר לספר על כך שיש בעיה כאשר הוא לא ממש יודע להגיד מה הבעיה בדיוק. למה זה חשוב לשמוע כבר מהדרך על כך שמדובר על קידוד מפתח לרכב או פריצה של דלת הרכב במידה והמפתח ננעל בפנים ?

הסיבה תלויה בעיקר בכך שכאשר מדובר על קידוד מפתח לרכב לדוגמא, הפעולות אותן יש לעשות יהיו שונות לחלוטין מהפעולות אותן נעשה אם וכאשר מדובר על פריצה של רכב כאשר מפתח ננעל בפנים ויש לתת לכך מענה.

לכן, אני, אמיר המנעולן, תמיד ממליץ, לכל אחד מהלקוחות שלי, להגיד הכל כבר בשלב הטלפון הראשון. זה נכון שאולי תרגישו כי מדובר על מידע רב מהדרוש. אבל, האמינו לי כי ככל שתהיו מדויקים יותר מהתחלה, בין אם מדובר על קידוד מפתח לרכב ובין אם מדובר על כל בעיה אחרת, היכולת שלי לתת מענה טוב ומהיר, שיאפשר לכם לקבל את המענה הדרוש במהירות הגבוהה ביותר, תהיה כמובן גדולה בהרבה.

השלב השני, פתרון הבעיה:  כאמור, אין זה משנה אם מדובר על קידוד מפתח לרכב או מדובר על כל פעולה אחרת. אנחנו תמיד מדברים על פעולה הדורשת מצד אחד כמובן פתרון לבעיה, מהצד השני, חשוב להיות בטוחים כי איש המקצוע שנותן לכם שירות נותן לכם שירות עדין ומקצועי.

מדוע? משום שבין אם מדובר על קידוד מפתח לרכב ובין אם מדובר על כל פעולה אחרת, חשוב לזכור כי בסופו של יום, אנחנו רוצים לתת פתרון. לא לגרום ליותר נזק ממה שהיה נגרם לו היינו פועלים אחרת. הרי הסיבה בגינה אתם מזמינים פורץ מנעולים מוסמך ולא הולכים למוסך היא כדי לקבל שירות של קידוד מפתח לרכב במהירות וביעילות.

איך תדעו כי מדובר על מנעולן לרכב מעולה?  ההמלצה היא כמובן תמיד להתבונן בהמלצות של איש המקצוע, לשאול אותו בטלפון כיצד הוא מתכוון לתת מענה מכל סוג שהוא. כל אחת מהפעולות הללו יכולות לתת לכם ביטחון כי מדובר על איש מקצוע איכותי. האמינו לי, אמיר המנעולן, אפילו שיחה אחת עם בעל מקצוע מנוסה תתן לכם את המידע הדרוש שיעזור לכם להחליט האם מדובר על איש מקצוע מעולה, או שמא מי שעדיף לשמור ממנו מרחק.

אני, אמיר המנעולן, מזמין אתכם ליצור איתי קשר במידה ואתם מחפשים מי שיתן לכם מענה עבור תקלות כאלו ואחרות ברכב. אני מגיע עם הציוד הטוב ביותר, זמין בכל שעה על מנת שאתם תוכלו להיות רגועים ולהיעזר בכלי הרכב שלכם במהירות האפשרית.

אז למה אתם מחכים? אני כבר כאן.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן