פריצה לבית אמיר המנעולן פורץ מנעולים בנתניה 24/7

יוצאים לחופש? כך תוכלו למנוע פריצה לבית בנתניה

סוף כל סוף אתם יוצאים לחופשה? הדבר הראשון שאתם צריכים להקפיד עליו לפני שאתם יוצאים לחופש זה – האם דאגתם שלא יפרצו לבית שלכם בנתניה? לא מעט פורצים מחכים לשעת כושר, שעה שבה אתם לא תהיו בבית על מנת לבצע את זממם. אז רגע לפני שאתם תחזרו מהחופש שלכם לתוהו ובוהו, מוטב כי תכירו את כל הדגשים למניעת פריצה לבית בנתניה.

אמיר המנעולן הינו פורץ דלתות בנתניה והסביבה נתקל עד כה במאות מקרים שבהם אנשים יצאו לחופש, וחזרו לבית פרוץ. לכן אם תיישמו את כל כללי הזהירות שנספר לכם עליהם, אתם תוכלו להוריד את הסיכוי לפריצה בעשרות אחוזים. חשוב לציין כי לא מדובר על פריצת דלת טרוקה, מדובר על פריצה לבית שהיה נעול לחלוטין – אך הפורצים מצאו את הדרך לפרוץ לתוכו.

לא יוצאים מהבית מבלי לוודא שכל פתחי הבית נעולים לחלוטין

אולי זה ישמע לכם כמשהו שהוא מובן מאליו, אך אמיר המנעולן ראה לא מעט אנשים שחשבו שהם נעלו את כל פתחי הבית – ובפועל הם שכחו פתח אחד. לכן על מנת שתוכלו למנוע פריצה לבית בנתניה, אתם צריכים לוודא שכל הפתחים נעולים לחלוטין. תעשו סיבוב בבית ותוודאו את הנושא הזה, גם אם אתם בטוחים שנעלתם את כל הבית – אל תסמכו על התחושה שלכם.

ברגע שאתם נועלים את כל הבית, אתם מקשים על הפורץ לפרוץ לבית שלכם. יכול להיות שכאשר הוא יבין שאין לו איך להיכנס בצורה נוחה, הוא יעדיף לפרוץ לבית אחר ולא לביתכם. לכן אל תזלזלו בחשיבות של נעילת הבית, ותוודאו שזה אכן מה שקורה – טרם היציאה לחופשה.

תבחרו דלת כניסה איכותית עם מנעול מתקדם

עד כה אמיר המנעולן טיפל במאות מקרים שונים של פריצת מנעולים בנתניה, ובמרבית המקרים הפריצה התבצעה דרך הדלת הראשית. הפורצים יודעים לפרוץ כל מיני סוגים של דלתות, ולכן אתם מהצד שלכם צריכים להקשות עליהם עד כמה שאפשר. איך תוכלו להקשות עליהם? על ידי רכישת דלת חזקה ועל ידי רכישת מנעול איכותי. כך הפורץ יתקשה לפרוץ את הדלת, ולא מן הנמנע כי הוא יוותר על הפריצה.

אתם לא יכולים למנוע לחלוטין את הסיכוי לפריצה לבית בנתניה ולא בשום מקום אחר, בדיוק כמו שאתם לא יכולים למנוע את הסיכוי שתצטרכו פריצת דלת טרוקה. מה שאתם כן יכולים לעשות זה להוריד את הסיכוי שזה יקרה, וכאשר תרכשו דלתות איכותיות הסיכוי לאותה פריצה לבית ירד בצורה מאוד משמעותית.

התקינו מצלמות ומערכות אזעקה בנתניה – גם בחופש שלכם

אפילו שאתם נמצאים בחופש, אתם תמיד צריכים להיות עם היד על הדופק. אתם לא יכולים לדעת מתי תתרחש פריצה לבית בנתניה, ולכן אתם צריכים לראות שזה לא קורה כאשר אתם נמצאים רחוק. הדרך היעילה ביותר להיות עם יד על הדופק היא בעזרת מערכת אזעקה מתקדמת ומערכת מצלמות שמצלמות את מה שקורה בבית בזמן אמת. כך על כל סכנה, אפילו הסכנה הקטנה ביותר אתם תקבלו התראה ישירות לנייד שלכם.

לכן אם אין לכם מערכת אזעקה או מערכת מצלמות, זה הזמן להתקין – כך שתוכלו לצאת לחופש בראש שקט. הסיוט הגדול ביותר שלכם יהיה כאשר תגיעו מחופש ותגלו כי פרצו לבית שלכם. פריצה לבית היא אף פעם לא דבר נעים, אך כאשר תחזרו מחופש זה יהיה עוד יותר מתסכל.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן