מנעול צילינדר בנתניה

מנעול צילינדר בנתניה – הכירו את כל הצילינדרים מתקדמים ביותר: מנעולים חכמים ובעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד!

בשנים האחרונות עולם המנעולנות התקדם והתפתח ובעקבות כך עבר שינויים משמעותיים. אם בעבר כלל המנעולים היו נפתחים ונסגרים באמצעות מפתח בלבד, הרי שכיום המנעולים החדשים ניתנים לפתיחה ולסגירה בדרכים שונות וחדשניות ורמת האבטחה השתדרגה פלאים. בין מגוון המנעולים ישנן רמות אבטחה שונות, החל מהרמה הממוצעת ועד לרמת האבטחה הגבוהה ביותר. המנעולים החדשניים מסוגלים להעניק רמת אבטחה גבוהה הרבה יותר מזו שניתנה במנעולים הישנים. אפשר לומר שרמת האבטחה הגבוהה ביותר של המנעולים הישנים נחשבת לממוצעת במנעולים החדשים. כך תוכלו לבחור את הצילינדר המתאים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם ורמת האבטחה הנדרשת לאותו המנעול. נוסף לכך, המנעולים החדשים מאפשרים להתנתק מהמפתח לגמרי ולפתוח או לנעול את הצילינדר באמצעות חידושים טכנולוגיים כמו טביעת אצבע או קוד סודי, ללא כל צורך במפתח.

נדרשים לתיקון במנעול צילינדר בנתניה? כך תדעו לבחור נכון את המנעולן המקצועי ביותר

נדמה לכם שאינכם יודעים כיצד להבחין בין מנעולן מקצועי לבין מנעולן חובב? בעזרת שיטה פשוטה שנציג בפניכם בשורות הבאות, תוכלו לזהות את אנשי המקצוע המיומנים ביותר על אף חוסר מקצועיותכם בתחום. אנשים רבים אינם יודעים זאת, אך כל מנעולן נדרש לעבור קורס הכשרה מלא הכולל מספר מפגשים מלאי תוכן מקצועי ולאחר מכן לעבור בהצלחה מבחן מסכם על החומר הנלמד. רק לאחר שהמנעולן עבר בהצלחה את המבחן, הוא יהיה זכאי לקבלת רישיון. בהגיעכם למועד בחירת מנעולן מקצועי ומנוסה, תוכלו לוודא כי הוא מחזיק בידו את הרישיון הנדרש. רישיון זה מעיד על כך שהמנעולן עבר את ההכשרה המקצועית בהצלחה ואתם תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שבחרתם נכון. השתלמות זו חשובה, משום שהמנעולים עברו שינויים מהותיים לאורך השנים ומנעולן שלמד את המקצוע לפני שנים רבות, לא ידע להתמודד בצורה מיטבית ומקצועית עם המנעולים החדשים, המתקדמים והטכנולוגיים. אמיר המנעולן בעל ההכשרה המקצועית הנדרשת ויוכל לתת מענה לכל תקלה במנעול צילינדר בנתניה, מנעול הגה בנתניה, מנעול לדלת בנתניה, ומנעול חשמלי בנתניה.

התקלות הנפוצות ביותר במנעול צילינדר בנתניה

ישנן תקלות שונות העלולות להופיע במנעול צילינדר בנתניה שיגרמו לכם להזדקק לשירותיו של אמיר המנעולן. התקלות השכיחות ביותר הן:

  1. המנעול מקרטע.
  2. המנעול אינו ננעל ודלת הבית נשארת פתוחה כל העת.
  3. המנעול ננעל ולא ניתן לפתוח את דלת הבית, להיכנס או לצאת דרכה.

במקרה שמנעול צילינדר בנתניה מקרטע או לא ננעל כלל, למנעולן קל יותר לזהות את התקלה. הסיבה המרכזית לכך היא העובדה שדלת הבית פתוחה ומאפשרת לו לבחון את הצילינדר התקול מכלל צדדיו. מנעולן מקצועי שעבר את ההכשרה הנדרשת, אמור לזהות את מקור התקלה וזיהוי הבעיה הינו חצי מהפתרון. בשלב זה, יחליט המנעולן האם לתקן את הצילינדר הקיים או להוציאו מכלל שימוש ולהחליפו בחדש. אך במקרה שמנעול צילינדר בנתניה ננעל ולא ניתן לפתוח את דלת הבית כלל, המנעולן יאלץ לרוץ את דלת הבית ולהחליף את הצילינדר התקול בחדש. שיטת הפריצה המקובלת הינה קידוח בשני צידי הצילינדר והוצאתו באופן מלא. חשוב לשים לב, במקרה שהמנעולן ממליץ על החלפת מנעול צילינדר בנתניה, זו הזדמנות עבורכם לבחון את הצילינדרים החדשים ולהחליט האם הינכם מעוניינים לשדרג את הצילינדר ולבחור באחד מתקדם יותר.

מהן הסיבות האפשריות להופעתן של התקלות השכיחות שציינו לעיל? 

מדוע מופיעות התקלות השכיחות במנעול צילינדר בנתניה? האם אפשר למנוע את הופעתן, או שמא מדובר בגזרת גורל? ובכן, לא ניתן למנוע את כל התקלות, אך על רובן תוכלו להתגבר בעזרת היכרות עם הגורמים המרכזיים להופעתן:

  1. שבירת המפתח בתוך מנעול צילינדר בנתניה- המפתח אמנם נראה חזק, אך הוא עדין מאוד. אנשים רבים נוטים לעשות שימוש אגרסיבי במפתח בעודו בתוך מנעול צילינדר בנתניה, לרוב מתוך העובדה שהם ממהרים. מה שגורר לשבירת המפתח בתוך הצילינדר ולתקיעתו של המנעול. במקרה כזה ייצא משימוש הצילינדר הנוכחי ואמיר המנעולן יידרש להחליפו בחדש.
  2. איבוד המפתח- אנשים רבים נוטים לשכוח היכן הניחו את המפתח או לשכוח אותו במקומות בלתי צפויים, ככל הנראה בשל העובדה שהוא קטן. במקרה כזה, אם אין לכם מפתח נוסף, יהיה צורך להחליף את הצילינדר הנוכחי בחדש.
  3. לכלוך במפתח- פעמים רבות אנשים לא שמים לב לניקיון המפתח ומכניסים אותו פעם אחר פעם למנעול צילינדר בנתניה בעודו מלוכלך. שימוש כזה עלול להביא להצטברות לכלוך בצילינדר ולכך שהמפתח לא יכול להיכנס עד למקומו הטבעי. במקרה כזה ניתן לנסות לנקות את הצילינדר מהלכלוך שהצטבר ואם ניסיתם אך ללא הצלחה, יש להחליף את הצילינדר בחדש.

במקרים שלא ניתן היה למנוע את התקלה, אמיר המנעולן יעניק לכם שירותי תיקון מנעול צילינדר בנתניה, מנעול הגה בנתניה, מנעול לדלת בנתניה, ומנעול חשמלי בנתניה.

רוצים להבטיח את תקינותו של הצילינדר החדש לאורך שנים? כך תצליחו לשמור עליו מפני התקלות השכיחות שצוינו מעלה:

כדי למנוע את שבירת המפתח בתוך מנעול צילינדר בנתניה עליכם להיות עדינים, לא להישען עליו, לא לנהוג בו באגרסיביות גם אם אתם ממהרים ולזכור שעל אף שהוא נראה חזק, הוא עדין מאוד.

מאבדים מפתחות על בסיס קבוע? הטיפ הבא הוא בשבילכם- כדי למנוע את אובדן המפתחות כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור מקום קבוע בו תניחו את המפתח מיד עם כניסתם לדירה ומיד בצאתכם ממנה. אם תצליחו להקפיד על הנחת המפתח במקום קבוע במשך כחודש ימים, סביר להניח שהפעולה תהפוך להיות אוטומטית ותבטיח שהמפתח שלכם יישאר במקום הקבוע ותצליחו לשמור עליו מפני אבידות. שיטה נוספת למניעת אובדן המפתח היא לחברו למחזיק מפתחות עם מפתחות נוספים בהם אתם עושים שימוש יום יומי, כמו המפתחות לאוטו, לעבודה וכדומה. כאשר המפתחות מרוכזים יחד, הצרור גדול יותר וקשה יותר לאבד אותו.

למניעת הצטברות לכלוך במנעול צילינדר בנתניה הקפידו לשים לב שאתם עושים שימוש במפתחות נקיים בלבד. חשוב להדגיש, לא רק לכלוכים גדולים ומשמעותיים עלולים לפגוע בתקינות הצילינדר, אלא גם לכלוכים קטנים ולא מורגשים כמו הצטברות של אבק. לכן חשוב מאוד לנקות את המפתח במידה שהלכלוך עליו ניכר ורק לאחר מכן לעשות בו שימוש.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן