אמיר המנעולן החלפת סוויץ לרכב בנתניה אמיר המנעולן פורץ מנעולים בנתניה 24 7

החלפת סוויץ לרכב בנתניה – אמיר המנעולן

אמיר המנעולן מספק כל שירותי הפריצה והמנעולנות הקיימים לרכב כולל שכפול שלט לרכב בנתניה וכן החלפת סוויץ לרכב בנתניה. לא כל יום צריך מנעולן זה נכון אבל כשצריך אותו אז לא רק שצריך אלא חייבים. אמיר המנעולן הוא פורץ רכבים מיומן העובד בנתניה והסביבה. אמיר המנעולן מתמחה בפריצה, פתיחה ונעילה של כל סוגי הרכבים, סובארו, אופל, ניסאן, יונדאי וכל מותג רכב אחר שאתם מכירים, רכבי יוקרה ורכבים מסחריים. השירות כולל החלפת סוויץ לרכב בנתניה אחרי תאונת דרכים או פריצה לרכב שבעקבות כך התעקם הסוויץ או נשבר כליל.

אמיר המנעולן – שירותי פריצה לרכב כולל שכפול שלט לרכב בנתניה

פרצו לכם לרכב? צריכים החלפת סוויץ לרכב בנתניה? הזמינו מעכשיו לעכשיו את אמיר המנעולן פורץ רכבים בזמינות מידית שיגיע אליכם עד הבית או לכל מקום בו נתקעתם עם הרכב. אמיר המנעולן מנוסה במתן שירות החלפת סוויץ לרכב בנתניה ומספק את כל שירותי הפריצה לרכב מכל סוג, פרטי או מסחרי. אמיר הוא מנעולן מוכשר שעבר קורס מנעולנות מקצועי, למד ותרגל את כל שיוטת הפריצה עם הציוד האיכותי ביותר והתנסה בפריצת כל מנעול קיים לרכב או לבית.

שכפול שלט לרכב בנתניה – אמיר המנעולן

הזמינו שירות החלפת סוויץ לרכב בנתניה ושירות שכפול שלט לרכב במידה והמפתח שלכם הוא כזה שדורש הצפנה וקידוד חדש על מנת שיוכל לפתוח את האזעקה ולשחרר את האימובילייזר. אמיר המנעולן יגיע אליכם, ייקח את המפתח וישכפל אותו כך שתוכלו לחזור לשלוט ברכב ללא צורך לקחת אותו למוסך ולשלם אלפי שקלים על פירוק והרכבה של מערכת הגנה חדשה. פריצת מנעולים לרכב היא ההתמחות של אמיר המנעולן שישמח להעניק לכם שירות בכל רגע נתון, 24 שעות, ביום ובלילה ובכל מזגו אוויר.

פורץ רכבים בנתניה והסביבה – אמיר המנעולן

פורץ מנעולים מקצועי יודע לתפעל כל מערכת, מכאנית או אלקטרונית וכיוון שכיום שרוב המכוניות בעלות מערכת הגנה ממוחשבת כולל הפעלה מרחוק ואפילו התנעה מרחוק, בעיה עם המפתח עלולה לגרום לכם להפעיל את האזעקה בלי אפשרות להיכנס לאוטו הנעול ולנטרל אותו דרך כפתור הנטרול הפנימי מתחת למכסה המנוע. במקרים קיצוניים בהם הפורץ שבר את הסוויץ בניסיון הפריצה שלו, צריך לבצע החלפת סוויץ לרכב. התקשרו עכשיו לפרטים מלאים על כל שירותי הפריצה והמנעולנות של אמיר המנעולן בנתניה והסביבה.

טיפים לשחרור עצמי של סוויץ תקוע

במקרים בהם נתקע לכם המפתח בסוויץ ללא אפשרות להוציא אותו, לא צריך לרוץ ישר על החלפת סוויץ לרכב, יש כמה דברים שאתם יכולים לנסות לעשות לפני שאתם מזמינים מנעולן:

  • שימון – 40WD או כל שמן אחר יכול לרככך והחליק את המפתח החוצה במידה והנעילה לא כל כך חזקה.
  • הברגה – אם יש לכם קצת רקע טכני ואת הציוד המתאים תוכלו לנסות לשחרר לבד את המפתח התקוע בסוויץ על ידי שחרור הברגים. השתדלו לא לאבד אף בורג ולא לנסות יותר מדי באגרסיביות לשחרר את הפתח על מנת שלא ישבר בתוך הסוויץ

אם עדיין לא הצלחתם לשחרר את המפתח התקוע מהסוויץ, זה הזמן לפנות לבעל מקצוע מומחה בתחום שיוכל בקלות ובמהירות לעשות את העבודה ובמידת הצורך ימליץ על החלפת סוויץ לרכב. מנעולן ופורץ רכבים יגיע אליכם עם ציוד פריצה מתאים וישחרר את המפתח מהסוויץ. במידה ויבחין בכך שאיזה חלק נשבר ויש צורך להחליף אותו על מנת להוציא את ההגה מנעילה ולאפשר התנעה, המנעולן יוכל לבצע את העבודה במקום או להגיע עם החלק החדש בהמשך.

הנה כמה מצבים בהם כדאי להזמין לא רק במקרים לאחר פריצה אלא כאשר הסוויץ לא מתפקד כמו שצריך:

  • המפתח מסתובב בתוך הסוויץ אבל לא מניע את הרכב
  • המפתח כלל לא מסתובב בתוך הסוויץ'
  • ההנעה הנוצרת לא עקבית
  • המפתח נכנס ויוצא בקושי רב מהסוויץ

יש תקלות חשמליות ואחרות שלא קשורות למנעול הרכב ולמנגנון המכאני של הסוויץ שבגללן האוטו לא מניע, כמו בעיות עם המצבר, האלטרנטור, מערכת ההנעה החשמלית של הרכב ועוד. במקרים אלה מנעולן או פורץ רכבים מקצועי יכול לעזור גם כן לפי ניסיונו אך אלו לא נחשבים בין השירותים שהוא מספק.

בכל מקרה מומלץ להתקשר ולהסביר בטלפון מה בדיוק מקור הבעיה ולקהל עזרה טלפונית שיכולה גם היא לחסוך לכם את הזמנת בעל המקצוע פיזית אליכם. נתקלתם בבעיה כלשהיא בפתיחת או סגירת הרכב? אמיר המנעולן ישמח לנסות לעזור לכם גם בטלפון ללא עלות או להגיע עד אליכם בזמן הקצר ביותר האפשרי לעזרה פיסית היכן שהרכב נמצא.

תיקון סוויץ או החלפת סוויץ לרכב, מה עדיף?

לא תמיד חייבים להחליף את כל מנגנון הסוויץ, גם אם הוא לא עובד. שיפוץ והתקנת חלקים יד שניה וחלקים מסוימים בלבד ללא החלפת כל המכלול, יכולים להוזיל בצורה משמעותית את עלות התיקון סוויץ לרכב. בררו בשיחת הטלפון עם המנעולן שתזמינו את עלות התיקון וההבדלים בין המחירים של תיקון או החלפת סוויץ לרכב בנתניה.

הסוויץ מורכב מ-3 אלמנטים: מרכיב מכאני, מרכיב חשמלי ומרכיב אלקטרוני. המרכיב המכאני הוא החלק אליו אתם מכניסים את המפתח ומסובבים, המרכיב החשמלי הוא זה המחובר אל מנגנון ההנעה והמרכיב האלקטרוני הוא זה המחובר אל האימובילייזר. נזק או פגיעה בכל אחד מהמרכיבים הללו יגרמו לסוויץ לא לתפקד. רק בעל מקצוע מומחה בתחום יכול לאתר את התקלה ולטפל בשלושת המקרים ביחד או לחוד. גם מוסכניק יכול לעשות את העבודה אך הטיפול עלול לעלות לכם יותר במוסך. בנוסף מנעולנים מתוקף עבודתם מחזיקים לפעמים סוויצ'ים או חלקי סוויץ' ספייר ברכב ומוכנים בכל רגע להשתמש בהם או בחלקים מהם, לפי הצורך אף במחיר זול יותר

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ עם נתקע לכם המפתח בסוויץ – אמיר המנעולן

נתקע לכם המפתח בסוויץ בלי אפשרות להוציא אותו? קודם כעל אל תיכנסו ללחץ. עכשיו נסו בעדינות רבה להוציא את המפתח. אפשר לנסות להפעיל מעט כוח ולנסות להזיזי אותו בתוך המנגנון אך אם אתם רואים שזה לא עובד הפסיקו ואל תמשיכו לנסות כדי שלא תשברו את המפתח בתוך הסוויץ וזה יהיה גרוע יותר. נסו להוציא את המפתח בעזרת ריסוס מעט שמן על המנגנון. אם אין לכם גישה או חשוך מדי ואתם לא רואים את המקום של הברגים או אין לכם מושג מה לפתוח בלי לגרום יותר נזק התקשרו עכשיו ואמיר המנעולן יגיע לסייע לכם במהירות האפשרית.

עוד שירותים של אמיר המנעולן: שירותי פריצה לבתים כולל דלתות רב בריח ומולטילוק , שירותי פריצה לבית עסק, מחסן, תיבת דואר, כספת או כל מנעול תקוע אחר.

מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר עכשיו עם אמיר המנעולן להזמנת קריאת שירות וקבלת מידע נוסף עבור כל שירותי הפריצה והמנעולנות בעיר נתניה והסביבה, להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן