התקנת מנעול כספת בנתניה

התקנת מנעול כספת בנתניה ובחירת מנעול מתאים

התקנת מנעול כספת בנתניה זה תהליך אותו עושים לא פעם כאשר אנחנו חוששים כי כספת ביתית לבדה היא לא הגורם שיביא להרחקתם של גורמים עויינים מהסביבה הביתית. אנחנו, בני האדם, באופן די טבעי יש לאמר, עלולים לא פעם להתגלות כחשדניים. אנחנו לא אוהבים להשאיר את העתיד לידי הגורל, לכן ההתפתחות הטכנולוגית של מה שאנחנו קוראים לו היום שלא בצדק כספת ביתית, היא מדהימה. התקנת מנעול כספת בנתניה היא רק קצה הקרחון של התפתחות מאוד גדולה שהתרחשה בתחום הכספות בשנים האחרונות.

היום, עוד ועוד אנשים עוברים לעבוד בבית, שומרים חפצים יקרי ערך, כאלו המשמרים במידה מסוימת גם די אן איי נוסטלגי, הדורשים שמירה אמיתית וטובה, בשביל שכל בני הבית יצאו בראש שקט. התקנת מנעול כספת בנתניה היא תהליך אותו עוברות משפחות רבות. אנחנו מדברים על תהליך הפותר למעשה 'שתי ציפורים במכה אחת' כלומר, התקנת מנעול כספת בנתניה מאפשר לנו מצד אחד להוסיף עוד מערכת הגנה לאותה כספת ביתית, זאת על ידי עבודה של מנעולן בנתניה היודע את מלאכתו, מצד שני, אותו מנעולן בנתניה גם יכול לבצע התקנת מנעול כספת בנתניה שירחיק גורמים לא רצויים מדלת הכספת.

הרי אנחנו צריכים להיכנס לראש של אותם גנבים פוטנציאלים. הם יודעים כי הם נמצאים במרחב הביתי שלכם על זמן שאול. הרי בכל רגע עלול להגיע מי שיאלץ אותם לברוח ולמצוא מחסה. לכן, כאשר אנחנו, אני, אמיר המנעולן או כל אחד מהקולגות שלי, מבצעים התקנת מנעול כספת בנתניה, אנחנו במידה רבה מעוניינים להניח פשוט עוד מכשיר שיראה למביטים מהצד מסובך יותר לפתיחה, כך שלכתחילה אלו ימנעו מפתיחה של הכספת.

אבל, כמו במקרים אחרים, התקנת מנעול כספת בנתניה דורשת ידע ומקצועיות. לכן, אני, אמיר המנעולן, מעוניין לפרוס בפניכם את האפשרויות השונות העומדות לפניכם כאשר אתם מזמינים מנעולן בנתניה עבור התקנת מנעול כספת.

אילו סוגים שונים של מנעולים קיימים בשוק

מטבע הדברים, התקנת מנעול כספת בנתניה זה תהליך המתחיל בראש ובראשונה בבחירה של מנעול כספת מתאים. לא פעם, פורץ כספות מומחה יהיה זה שיתן את הטון לאורך התהליך ויעזור לכם לחשוב ביחד מה בדיוק הייתם רוצים להתקין על הכספת שלכם. אבל בהחלט אפשר לחשוב על האפשרויות השונות העומדות לצדכם.

התקנת מנעול כספת בנתניה נעשית על ידי הפירמות הבאות:

מנעולים סיניים:  כאן, אני, אמיר המנעולן אפילו לא מציין את שם החברות הרלוונטיות כיוון שיש המון כאלו. מדובר בסופו של יום על מנעולי כספות די פשוטים, זולים במידה ניכרת. התפקיד המשמעותי שלהם הוא באמת יצירה של הרתעה. ההמלצה היא להיעזר בפרטים מהסוג הזה כאשר התקציב מוגבל ובמידה ומדובר על כספת איכותית, עמידה, כזו שיכולה להישאר מוגנת למעשה במידה רבה בכוחות עצמה.

מנעולים של חברת סיקורם: מדובר על חברה איטלקית. התקנת מנעול כספת בנתניה של חברה מהסוג הזה היא די נפוצה במשקי בית ישראליים רבים. הסיבה לכך היא שמדובר על מנעולי כספת המשווקים בידי רב בריח. חברה השולטת על חלקים נרחבים של השוק הישראלי ביד רמה יש לומר.

מנעולי כספת של ג'ואל: מדובר על מנעולי כספת מתקדמים במידת מה. הם משווקים על ידי מולטיטוק ומתוך כך הם גם עולים בהתאם. האם אני, אמיר המנעולן, הייתי ממליץ על מנעול מהסוג הזה בכל תוקף? אי אפשר להגיד כך. צריך, בכל מקרה, להסתכל ולקרוא את הנתונים של כל בית ובית באופן ממוקד וספציפי. אבל, בהחלט, ניתן לרכוש בכוונת תחילה דווקא מנעולים איכותיים יותר, עמידים יותר, שכן יש את אלו האוהבים איכות וזה מצוין.

מנעולי דדבולט: ככל הנראה המנעול היוקרתי ביותר שנדבר עליו היום במסגרת השיחה על התקנת מנעול כספת בנתניה. מדובר על מנעול המבוסס על מנעול צילינדר. כך שניתן להתאים מפתח שיפתח גם את המנעול העליון וגם המנעול התחתון של הכספת. היום, הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליהנות ממנגנוני נעילה מורכבים שלא צריך להפעיל כוח פיזי על מנת לפתוח אותם. כי אם ניתן, בהחלט, ליהנות ממנגנוני נעילה איכותיים במיוחד המבוססים על טכנולוגיה כאילו 'פשוטה' יחסית אבל יעילה במיוחד.

מה כולל תהליך הבחירה שלכם עת אתם מזמינים התקנת מנעול כספת בנתניה

כאמור, כאשר אתם קוראים לאיש מקצוע, פורץ כספות בנתניה, על מנת שיעזור לכם להחליט איזה מנעול לבחור, במידה רבה אתם כמובן יכולים להיעזר בו אבל ראשית, ההמלצה היא כמובן לא לצאת לדרך לפני שערכתם בדק בית עם עצמכם. הבחירה של מנעול מתאים כוללת כמה שלבים.

  1. מה החפצים אותם אתם שומרים בכספת: האם מדובר על כסף בלבד?  אולי אתם מגינים על פריטים בעלי ערך סנטימנטלי אבל לא משהו שגנבים בהיכרח יראו בתור משהו ששווה לקחת.
  2. איך נראית אותה כספת ביתית בה בחרתם: אם למשל אתם נהנים מכספת ביתית הבנויה בתור כספת הצמודה לקיר, יכול להיות שאתם לא צריכים להשקיע במנגנון נעילה מתוחכם מאוד שכן מדובר על כספת מוגנת דיה. אם הכספת שלכם לעומת זאת פחות מוגנת, אולי דווקא שווה להשקיע במנגנון נעילה טוב ומתוחכם יותר.
  3. מסגרת תקציב: אמנם מסגרת התקציב חשובה, אבל הבטחון שלכם חשוב גם כן. ההמלצה היא כמובבן לשקול את הדברים בכובד ראש.

אינ, אמיר המנעולן, זמין לכל שאלה. אתם מוזמנים לקרוא לי עבור התקנת מנעול כספת בנתניה , או אם אתם צריכים פשוט משהו להתייעץ איתו.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן